L’alumnat de 3r ha rebut la visita d’en Jose Luis i han fet un recorregut pels voltants de La Llagosta per a conèixer de prop els seus carrers i places.
Prèviament els va explicar com era abans el poble i els va ensenyar plànols i fotos antigues.
Els nens i nenes van aprendre molt amb aquesta experiència.
Si voleu veure les fotos de la passejada pel poble feu clic aquí.


