PASSEJADA PER LA LLAGOSTA

L’alumnat de 3r ha rebut la visita d’en Jose Luis i han fet un recorregut pels voltants de La Llagosta per a conèixer de prop els seus carrers i places.

Prèviament els va explicar com era abans el poble i els va ensenyar plànols i fotos antigues.

Els nens i nenes van aprendre molt amb aquesta experiència.

Si voleu veure les fotos de la passejada pel poble feu clic aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut