PROPOSTES D’ACTIVITATS P3.2

EL PATUFET

Hola famílies, com esteu?  Dies abans que passes el confinament, a classe estàvem explicant el conte del Patufet; els nens i nenes se’l sabien molt bé i fins i tot vam plantar una col a cada classe. Teníem una moneda gegant i accessoris per representar el conte, en saben molt del tema 😉

La versió “interactiva” que us proposem canvia una mica de la història que ells coneixen i està enfocada a passar una estona divertida, de fet és el conte de “La Patufeta”.

Després d’escoltar el conte, podeu fer una conversa amb els vostres fills/es i que us puguin explicar si els ve de gust la diferència amb el conte que ells coneixen o bé que us expliquin el que més gràcia o més els ha agradat o sorprès del conte…

Sense més, us deixem amb el vídeo, esperem de tot cor que us agradi i peseu una estoneta entretinguda i agradable amb els vostres nens i nenes.

Feu clic a la foto i la Roser i la Lia us explicaran el conte.

Mil petonets!

CASETES DE COLORS

Aquesta és una activitat per treballar els colors. Consisteix en dibuixar cases de diferents colors i buscar objectes també de diferents colors per després anar-los col·locant dins les cases del seu color.  Ho farem picant a la porta i preguntant: que puc entrar-hi?

És una activitat que ja havíem començat a fer a l’escola i ara continuarem fent-la però a distancia. Fins ara havíem treballat el color groc i el vermell i ara afegim el color blau.

Esperem que us agradi molt i que passeu una estona divertida amb els vostres fills/es!!!

I no dubteu en enviar-nos alguna foto vostra fent aquesta activitat perquè a la Montse, la Roser, l’Alicia i a la Cristina ens farà molta il·lusió veure-us!!!

Cliqueu a sobre del dibuix per veure a la Cristina explicant l’activitat

CIRCUIT

Ja falta poc per a que arribi el dia 27 d’abril i els nens i nenes pogueu sortir una estona al carrer. Mentrestant us animem, en la mesura del possible, a que no pareu de moure el cos i intentar distreure’s i passar-ho el millor que es pugui.

Així que amb aquesta idea de fons  un proposem un circuit d’estar per casa que esperem que us inspiri per fer els vostres…ahhhhh, seria molt divertit que ens féssiu arribar els vostres, així ens enriquim tots i ens passem bones idees o riem una mica de veure als amics que tant trobem a faltar fent els seus circuits i passant-lo bé

Recordeu que els dijous de 11h a 12h i de 17h a 18h ens podem veure a través de l’enllaç que apareix al principi del bloc P3, 2016 i a l’article “Comunicació alumnes i mestres”.

Molts petonets i molts àmims a totes les famílies.

Les mestres de P3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *