RECORDATORI VIDEOCONFERÈNCIES DIJOUS

Benvolgudes famílies, demà farem la primera videoconferència amb tot els alumnes que vulguin conectar-se. Recordeu que són al matí a les 11h i a la tarda a les 17h.

Ho farem amb l’aplicació JITSI MEET, i és molt senzill.

A l’inici del bloc de cada curs teniu els horaris i els enllaços per clicar-los directament.

Si ho feu des d’un ordinador només cal  clicar  l’enllaç.

Si ho feu amb una tablet o amb un mòbil us haureu de baixar l’aplicació.

Podeu baixar-la ja i tenir-ho preparat o fer-ho directament clicant  l’enllaç que ja et redirecciona a l’aplicació.

Un cop la teniu no cal entrar-hi, clicant l’enllaç ja aneu directament a la reunió.

Per tal que tot funcioni correctament us donem uns quants consells:

Heu de donar permís a la càmara i al micròfon .

Us demanem que a l’inici tingueu els micros apagats per tal que les tutores puguin parlar, si tothom té el micro encès el so no s’escolta amb claredat. Les tutores us aniran donant les indicacions i us aniran donant la paraula. En aquest moment heu d’activar els micros i quan el vostre fill o filla no parli desactivar-lo.

Totes aquestes indicacions s’aniran adaptant en funció dels alumnes que hi hagi i del funcionament de la plataforma. El primer dia potser ens costarà una mica, però segur que ens en sortirem

Us animem a participar!!!

És una experiència nova per tots

Fins demà !!