ACTIVITATS AMB L’INSTITUT MARINA

Aquesta setmana hem pogut compartir amb els alumnes de l’institut Marina dues activitats diferents:

Dimecres dia 29, van fer una exposició de Pinballs, al Parc Popular. Ha estat un projecte que han fet els alumnes de 3r de la ESO. Hem anat a veure l’exposició i hem pogut jugar amb ells. Ha estat divertit i ens ha agradat molt. Hi havien de molt macos!!!!

Aquest matí, han vingut a l’escola els alumnes de 4t de l’ESO a explicar-nos com han fet un altre projecte sobre Stop motions. Ens han explicat què és i en què consisteix fer un Stop motion i ens han mostrat els seus treballs. Ha estat una experiència molt maca perquè ens bo han explicat molt bé.

Si voleu, podeu veure les fotos aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *