THE LION KING

Bon dia!
Avui dijous, l’alumnat de sisè A hem representat l’obra de teatre THE LION KING per l’alumnat de quart, cinquè i sisè.
S’ha portat a terme gràcies a l’assaig de molts dies a les sessions d’anglès.  Un cop cadascú tenia un paper assignat, va tocar aprendre de memòria cada part i practicar com dir-ho i com actuar.
Ens ha agradat molt poder gaudir de moments de lectura, representació, riures durant l’assaig i molts nervis en el moment de representar l’obra davant dels altres companys i companyes de l’escola.
Hem fet la decoració de l’obra a l’hora de tallers amb la participació de tota la classe.
La Marina i l’Anaïs ens han ajudat a que tot surti molt bé. Us adjuntem el paper que ha fet cadascú, així com el vídeo perquè veieu el resultat. https://youtu.be/CBwG14BTEdE
Esperem que els hagi agradat molt!