ELS VÍDEOS DE COMIAT DE 4T
Bona tarda, estimats nois i noies!! A continuació teniu els dos vídeos amb els que heu pogut acomiadar-vos dels vostres companys i companyes. També ens ha permès posar el punt i final a aquest fi de curs tant diferent. Heu fet uns vídeos ben bonics!! Moltes gràcies per la vostra participació. Que tingueu un estiu […]
ELS VÍDEOS DE COMIAT DE 4T Llegeix més »









