Divendres passat els nens i nenes de 3r van anar a l’institut on els alumnes de 2n de l’ESO els van fer un taller d’hà bits saludables en anglès.
L’alumnat de 3r va gaudir molt amb aquesta experiència on van provar diferents tipus de fruita.
Si voleu veure les imatges feu clic aquÃ.


