Per accedir a tota la informació de les preinscripcions cliqueu al següent enllaç:

PREINSCRIPCIONS 24 25

GRÀCIES AFA !!!!

L’alumnat del Joan Maragall us dona les GRÀCIES a totes les famílies que a través de l’AFA col·laboreu i feu possible, per exemple, que ens hagi arribat aquest material nou a l’Aula de Ciències per poder observar i entendre el mon que ens envolta molt millor.  MOLTES GRÀCIES !!!!!!

CLIQUEU A LA IMATGE

MATERIAL DE LABORATORIO rompecabezas en línea

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us recordem que el proper divendres dia 24 de novembre de 2023 es celebraran les eleccions al Consell Escolar de l’escola per a la renovació de dos representants del sector pares/mares. Per aquest motiu, us animem a participar donant suport a les candidatures presentades.

Tenim dues candidates:

☐  SINDY BELÉN R (mare de Marc i Mathieu Martínez)

☐  MONICA C (mare de Alice i Eddie Alonso)

La papereta de vot estarà disponible el mateix dia de les votacions a la taula.

US ANIMEM A PARTICIPAR !!!!!!!

HALLOWEEN

Aquesta setmana l’alumnat de 5è ha fet la representació de la cançó de Halloween a tots els grups de l’escola. Ens ho hem passat molt bé!!
Per veure les fotos clica aquí.

Eleccions als Consells escolars curs 23 24

Benvolgudes famílies,eleccions_consell_escolar

El Departament d’Educació ha convocat eleccions als Consells Escolars dels centres docents d’Infantil i Primària.

El nostre centre renova 2 membres representants del sector pares i mares, 3 membres del sector mestres i 1 del sector PAS del Consell Escolar actual.

Cal que hi participeu amb entusiasme, tant presentant-vos com a candidats pel sector de pares/mares, com participant a les votacions del dia 24 de Novembre

Podeu presentar les vostres candidatures a direcció .

Us adjuntem el full per presentar-la  Presentació candidatures famílies

També podeu recollir el full a secretaria respectant l’horari d’entrades i sortides de l’alumnat.

CALENDARI ELECTORAL

30 d’octubre –          Convocatòria eleccions

–          Publicació del cens electoral provisional

(comproveu les vostres dades)

Fins el 2 de novembre –          Reclamacions cens electoral
8 de novembre –          Designació membres mesa electoral
13 de novembre –          Constitució meses electorals
19 de novembre –          Publicació del cens definitiu
10 de novembre –          Data límit de recepció de candidatures
14 de novembre –          Publicació candidatures
24 de novembre –          Votació sector pares/mares

(de 9:15h a 10:15h i de 15’15 h a 17h)

fins el 19 de desembre –          Constitució del consell de participació resultant

SI VOLEU CONSULTAR EL CENS PODREU ACCEDIR AL VESTÍBUL DE L’ENTRADA PRINCIPAL A PARTIR DE LES 16:40H

NOTES IMPORTANTS:
• Poden votar tots els pares i mares que surtin al cens.
RECORDEU:
(Cal portar document oficial identificatiu: DNI, NIE, passaport,…)

En aquest enllaç teniu informacions interessants sobre els Consells escolars

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies us fem arribar el calendari de reunions generals de classe.

Les reunions seran presencials.

I-4: Dijous 21 de setembre a les 16.45h

I-5: Dimarts 19 de setembre a les 16.45h

1r: Dimecres 18 d’octubre a les 16.45h

2n : Dilluns 2 d’octubre a les 16.45h

3r : Dilluns 25 de setembre de 16.45h

4t : Dijous 28 de setembre de les 16.45h

5è: Dimarts 26 de setembre a les 16.45h

6è: Dimecres 27 de setembre a les 16.45h

L’alumnat no pot assistir a les reunions

L’AMPA ofereix servei de monitoratge per totes les famílies que siguin sòcies.

En cas de no ser-ho s’haurà d’abonar un euro

El servei s’oferirà amb l’empresa Descobrir Món.

És molt important que assistiu a aquestes reunions.

Moltes gràcies

Salutacions

ENGLISH DAY 2023

Hello!
Demà dimecres és l’ENGLISH DAY!
Durant tot el dia, l’alumnat de tota l’escola anirà realitzant diferents activitats en llengua anglesa. Us convidem a veure el vídeo per saber més detalls i sobretot…
Don’t forget your English T-shirt tomorrow!

CONFERÈNCIA FAMÍLIES DIMECRES 31 de MAIG 16:45h

Benvolgudes famílies el proper dimecres 31 de Maig a les 16:45 h es realitzarà una conferència a càrrec del psicòleg Àlex Letosa o un altre membre del seu equip del centre CAMINA (psicologia, logopèdia i educació).

El tema serà:

EINES FAMILIARS PER A LA PREVENCIÓ EN SALUT MENTAL

Hi esteu tots convidats!!!!

SOM FINALISTES!

L’alumant de cinquè ha participant al concurs  X(p)erimenta 2023 organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica.

Aquesta setmana han publicat els finalistes i… un grup de quatre alumnes de cinquè ha quedat finalista, amb el vídeo “dilatació dels gasos” que van realitzar a l’aula, com a part d’un projecte.

L’acte de lliurament dels premis i guardons està previst que tingui lloc presencialment el 6 juny de 2023 a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) del Campus Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Aquí trobareu l’enllaç amb més informació https://www.recercaenaccio.cat/sala-de-premsa/noticies/el-concurs-xprimenta-2023-ja-te-finalistes/

Enhorabona!

COLÒNIES 2n 4t i 6è

Aquesta setmana l’alumnat de 2n 4t i 6è marxa de colònies.

Podreu veure fotografies als blocs de cada curs.

Tots estan bé !!!!