Reunions de Mares i Pares

3r: 3 d’octubre , 4t: 2 d’octubre,

5è: 9 d’octubre, 6è: 16 d’octubre

ELS GOSSOS ANEM AL ZOO

HEM ANAT AL ZOO A ACOMPANYAR ALS NOSTRES AMICS LA CLASSE DELS GORIL·LES PERÒ SABÍEM QUE NOSALTRES NO PODRÍEM OBSERVAR ELS GOSSOS PERQUÈ NO VIUEN AL ZOO. QUÈ PODEM FER PER TAL QUE LA NOSTRA VISITA AL ZOO ENS SIGUI BEN PROFITOSA?
AQUESTS… Llegeix més»

SORTIDA AL TURÓ DE CAN MATES

El dia 27 de setembre els nens i nenes de Cicle Superior vam anar d’excursió al Parc Turó de Can Mates!!
L’excursió estava pensada perquè els nens i nenes de 5è i 6è ens coneguéssim bé.
Vam fer moltes activitats organitzades pels mestres de Cicle Superior com… Llegeix més»

Ball de Gegants i Capgrossos

Diumenge 16 de setembre, els nens i nenes de sisè vàrem participar a la Cercavila de la Festa Major de Valldoreix. En arribar a la plaça es va fer el ball dels gegants i capgrossos de l’escola. En acabar vam berenar tots junts i ens ho vam passar molt bé.

Arxiu Web escola

Hem traslladat tots els continguts a la categoria Curs 2017-2018,  veureu un desplegable Arxiu Web escola al marge esquerra, (si navegueu via mòbil o tablet, al final dels continguts de portada)