Cicle Mitjà a Castellar de N’Hug
El divendres 30 de novembre els alumnes de 3r i 4t vam anar d’excursió a Castellar de N’Hug. Només arribar, després d’un bon esmorzar, vam caminar fins a la cova de la Tuta; pel camí vam observar la vegetació, el paisatge, les roques i fins i tot vam poder veure alguns animals com voltors i […]
Cicle Mitjà a Castellar de N’Hug Llegeix més »







