PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

DEL 15 AL 24 DE MARÇ PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS!!!

El dilluns 15 de març s’obre el període de preinscripció escolar en línia per a l’alumnat del segon cicle d’educació infantil i d’educació primària per al curs 2021-2022.

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre. AQUEST CURS LA PREINSCRIPCIÓ ÉS EN LÍNIA: cal presentar la sol·licitud (en format electrònic o suport informàtic) i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui en format pdf o foto.

Si necessiteu ajuda PODEU DEMANAR CITA PRÈVIA AL TELÈFON 938250935 o bé al 634791666. TAMBÉ AL CORREU escola@escolagironella.cat

Més informació a: preinscripcio.gencat.cat