Una familia ben especial ens saluda des de Dublin

Mireu, mireu, us sonen aquestes cares???

El Hadi, el Shafi i la Seerat ens han volgut saludar des de Dublín, on viuen actualment. Pels que no els coneixeu, aquests dos bessons tan guapos ara estarien a 6è i van estar a l’escola fins a 3r. I aquesta nena tan bonica, la Seerat, va marxar quan anava a p5 i ara estaria amb els companys i companyes de 3r. Mare meva, com heu crescut!!!!

Ens ha fet moltíssima il·lusió rebre el vostre video i escoltar que us enrecordeu de nosaltres. Com veieu, parlen un anglès perfecte, però també s’enrecorden una mica del castellà i el català.

Moltíssimes gràcies per compartir aquest vídeo amb nosaltres! Ens ha encantat veure-us i saber de vosaltres. Ens enrecordem i us ESTIMEM MOLT ?

Una abraçada ben forta per tota la familia!!

P.D. Moltíssimes felicitats Hadi i Shafi, esperem que hagueu passat un dia d’aniversari genial amb la vostra familia. La familia GAUDÍ no us oblida.

Transcripció:
Hello, it’s Seerat. We miss you all, we love you all, and I hope you’re all staying safe from the virus.
Stay home, stay safe!
Shafi: We’re dressed with this attire because it is Eid Mubarak. And Eid Mubarak to all of you, guys!
Hadi: Right now we all miss you and we hope to see you soon. And also we still remember every single one of the teachers: Laura, Jennifer, Maite, Neus…
And we also really miss you all, guys, and we really hope to see you soon in a couple of months.
Bye!!!

1. Ihsan

We miss you you all as well. Still we remember all the kids and parents of the school.
      Thank you very much Mireia because of your idea we are feeling us that we are in Barcelona.

1. Neus

Hola família, ens ha fet molta il. lusió rebre notícies vostres!!!
    Esteu guapíssims I molt grans.
    Rebeu molts petons i abraçades des de la distància. Us estimem!!! ????

1. Hadi Shafi Seerat

Moltes gràcies Neus. A tots els estimem també. Vostè ha estat el professor de tots tres. Ets molt amable i amorós. Vam gaudir de la vostra docència i companyia. Abraçades de Tota la Família.