Estimat Jesús…

El dia 5 de Març de 2024 vam rebre la trista notícia de la mort de Jesús Cisneros,  el nostre estimat amic , mestre de música i director de l’escola Gaudí durant molts anys.
Feia uns mesos que convivia amb una malaltia que no el va… Llegeix més»

Informació PORTES OBERTES 24-25

FAREM DUES SESSIONS PER PRESENTAR EL PROJECTE DE LA NOSTRA ESCOLA:

DIMECRES 28 DE FEBRER A LES 9.15H I A LES 16.45H

TAMBÉ ENS PODEU CONÈIXER UNA MICA MÉS SEGUINT ELS SEGÜENTS ENLLAÇOS

• Projecte educatiu Gaudí
  • APRENEM AL GAUDÍ: Aquí trobareu una presentació amb un conjunt de 16 vídeos on recollim COM APRENEM AL GAUDÍ. Cliqueu a “bon viatge” i escolliu els temes que vulgueu veure i conèixer. Cadascun d’ell té un vídeo explicatiu i alguns un espai on poder clicar i tenir més informació. Esperem que sigui d’ajut per apropar-vos a qui som i a allò que fem.

Cliqueu als enllaços per accedir a més informació.

SORTIDA I5 A SANT RAMON

ELS NENS I NENES DE I5 FEM UNA SORTIDA A SANT RAMON. VA SER UNA PASSEJADA PLENA DE NATURA, SONS D’ANIMALETS, DESCOBERTA DEL NOSTRE ENTORN MITJANÇANT EL JOC, L’OBSERVACIÓ I EXPLORACIÓ. VAM GAUDIR MOLT DE L’EXPERIÈNCIA I VAM ACONSEGUIR EL NOSTRE OBJECTIU D’ARRIBAR FINS A LA FONT DE GOLBES!!

SORTIDA TEATRE INFANTIL

ELS PETITS DE L’ESCOLA FEM UNA SORTIDA AL TEATRE DEL NOSTRE POBLE, HEM VIST «EL RATOLÍ PÉREZ». LA FUNCIÓ HA ESTAT MOLT DIVERTIDA I BONICA . HEM GAUDIT D’ALLÒ MÉS!.

UNA AVENTURA QUE TRACTA VALORS COM L’AMISTAT I ELS BONS HÀBITS COM LA HIGIENE BUCAL.

LA HISTÒRIA ES BASA EN EL PERSONATGE EL RATOLÍ PÉREZ, HABITANT D’UN FORMATGE GEGANT I QUE HAURÀ DE COMBATRE LES ENTREMALIADURES DE LA CÀRIES, UN MONSTRE PELUT QUE VOL DANYAR LES DENTS DELS NENS I NENES DE TOT EL MÓN. PÉREZ NECESSITA AQUESTES DENTS CAIGUDES PER PODER FER LA FEINA MÉS IMPORTANT DEL MÓN DELS RATOLINS: ACONSEGUIR QUE LA LLUNA BRILLI CADA NIT.

ELS TALLERS A PRIMER

Hola famílies,

Aquí teniu un petit recull de les diferents activitats que hem realitzat al llarg d’aquest trimestre, d’una part dels tallers de mates i de llengua, des d’un aprenentatge on la motivació per aprendre és la clau per a què sigui actiu i significatiu.

TALLERS DE MATES A 2n

Hola famílies,

Una part dels tallers de matemàtiques ha estat treballar la numeració i el càlcul, sempre des d’un aprenentatge significatiu i vivencial per als infants. Aquí teniu un petit resum de les diferents activitats realitzades al primer trimestre.

CONCERT DE NADAL 2023

Aquest dimecres 20 de desembre hem realitzat el tradicional Concert de Nadal de la nostra escola. Hem gaudit d’una jornada inoblidable amb poemes i cançons nadalenques per part dels més petits fins als més grans. Aprofitem per desitjar-vos BON NADAL!