INSTRUMENTS DE CORDA FREGADA (3r)

Els infants de 3r ja porten uns dies descobrint coses sobre els instruments de corda fregada. Per fer-ho, han fet equips de 4, on cada membre del grup era expert en un dels instruments de corda fregada (violí, viola, violoncel o contrabaix). Els experts han fet cerca a casa i a l’escola han dissenyat uns murals i ens han explicat tot el que han descobert sobre el seu instrument. I quina sort que hem tingut que just en aquesta classe tenim dos companys que van a l’escola de música i toquen instruments de corda fregada. Voleu saber quins? Doncs no teniu més que mirar les fotos. Gràcies Èric i Biel M (i a les vostres famílies) per poder portar a l’escola el vostre instrument i ensenyar-nos-el i tocar-lo per nosaltres. De fet hem tingut més públic de l’habitual!! Quina sort!!

Un altre dia es van tornar a reunir els grups inicials de 4 i van ajudar al grup a fer unes fitxes sobre cada instrument. Ara només queda demostrar, individualment, que tot això ens ha servit per aprendre moltes coses sobre els instruments de corda fregada. Mentre, gaudiu de les fotos! I felicitats per la feina que esteu fent 3r!

vídeo violí

vídeo contrabaix