CLASSE OBERTA DE MÚSICA A I4

Els alumnes d’I4, després d’estar tot el curs fent música amb l’Ana Jacas, mestra de l’escola de música Blai Net, han volgut convidar a les seves famílies per tal que vegin què fan a les sessions de música i com s’ho passen de bé mentre aprenen conceptes musicals casi sense adonar-se’n. Hem pogut comprovar que els infants s’ho passen pipa a les teves classes, Ana; moltes gràcies per la teva tasca! Aquí teniu alguna mostra d’aquella sessió tan especial. Gràcies a totes les famílies que vau poder acompanyar-nos.