P5 LES COLÒNIES!

Els dies 24 i 25 de maig els nens i nenes de P5 hem anat de colònies a Can Freu, a Vilobí d’Onyar. Han estat dos dies fantàstics, en què hem pogut gaudir dels amics I amigues i d’un munt d’aventures.

El dia 24 a primera hora del matí ens vam trobar tots i totes a la parada de bus, amb les motxilles a punt i amb nervis i moltes ganes d’engegar tant gran aventura!

En arribar a la casa ja ens hi esperaven els monitors, a punt per fer jocs de coneixença i per descobrir  la casa i els camps i boscos del voltant. Després vam pujar les maletes i vam escollir les habitacions i lliteres, quina gran emoció!!!! I en acabar, a rentar mans, parar taula i dinar! Un bon plat d’arròs amb hamburguesa i un iogurt com a postre. Llavors una mica de joc lliure i com a activitats un circuit d’entrenament d’astronautes i jocs sobre els planetes. Entremig una mica de pa amb xocolata per berenar. Abans del sopar vam viure un dels moments més divertits del dia, la preparació dels llits, pijames, peluixos, necessers i, no hi podia faltar, una mica de gresca i xerinola a les habitacions!

Amb la llanterna i les jaquetes a punt pel joc de nit, vam enfilar camí cap al menjador, on ens hi esperava un bon sopar: puré de patates, peix i poma per agafar energia. El joc de nit ens va agradar molt, vam passar una bona estona buscant estrelles que havien caigut al bosc. Amb les llanternes engegades anàvem il·luminant el camí i descobrint noves estrelles tots plegats. Fins i tot va aparèixer un alienígena, imagineu-vos quina gran aventura! I llavors, encara que a alguns ja ens començava a abordar el cansament, ens vam animar a fer discoteca!! Unes bones ballaruques tots plegats i molts molts somriures entre alguns badalls.

I cap a les habitacions, a posar pijames, rentar dents i preparar-nos per dormir. Aquests moments ens encanten! Un petó i  una abraçada de bona nit, i mica en mica, es va anar fent el silenci i van començar a tancar-se els ulls de tots els crancs i pingüins. Una nit tranquil·la, on de ben segur que més d’un va estar somiant coses ben boniques.

I a les 7 de matí de l’endemà van començar a sentir-se les primeres veuetes i els primers caparrons que surtien del sac amb el somriure ja preparat per encarar el dia. Ens vam vestir,vam endreçar les habitacions, maletes fetes i sacs plegats i cap a esmorzar!

Un matí d’activitats que va acabar amb la visita del Dr. Roger Mil-Llunes, que ens va felicitar i entregar uns diplomes molt xulos. I per agafar gana, una petita excursió pels camps dels voltants. I cap a dinar, un bon plat de macarrons, un pollastre al forn i un geladet. I amb les panxones ben plenes, una mica de joc lliure i ja ens va tocar carregar maletes i acomiadar-nos dels monitors. Moltes gràcies i a reveure!

Sens dubte, vam tornar amb les motxilles carregades de moments especials que no oblidarem. GRÀCIES CRANCS I PINGÜINS PER LA VOSTRA IL·LUSIÓ I ENTUSIASME! ESPEREM QUE US HÀGIU EMPORTAT UN DOLÇ RECORD D’AQUESTS DIES A CAN FREU.