P4 LES NOSTRES MASCOTES

Aquest any hem escollit el nom de la nostra classe una vegada començat el curs, després d’unes votacions molt renyides els noms de les aules de P4 han estat a P4A DOFINS i a P4B  COCODRILS.

Una vegada escollit el nom vam estar decorant la porta de la classe i al cap d’uns dies vam rebre una carta de les nostres mascotes on ens deien que no sabien com arribar a la nostra classe. Tot seguit, ens vam posar els abrics i vam anar-los a buscar pel pati. Ens vam posar molt contents quan els vam veure!

Aquest any ens enduem la mascota a casa, però el llibre de la mascota el fem de forma virtual, amb el Classroom. Ens agrada de totes maneres!