MATRÍCULA CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us esperem la setmana vinent per formalitzar la matrícula pel curs 2020-2021 a la vegada que signar diferents documents propis del centre.

Les mesures de seguretat i higiene a l’hora d’assistir al centre seran les següents:
  • Assistència només d’1 progenitor.
  • Ús obligatori de mascareta.
  • Portar bolígraf personal.
  • Posar-se gel hidroalcohòlic a l’entrada a l’edifici.
Les hores i dies d’atenció per a la formalització de la matrícula són:
  • Dies:
    • Dilluns 13 i dimarts 14 de la lletra a A a la L del primer cognom de l’alumne.
    • Dimecres 15 i dijous 16 de la lletra LL a la Z del primer cognom de l’alumne.
  • Horari: de 9 a 13h. sense cita prèvia per ordre d’arribada.
Per altres dies i horaris per situacions excepcionals caldrà que us poseu en contacte amb la secretaria del centre dijous 9 i divendres 10 en horari de 9 a 13h.
Si us cal us podem fer un justificant per la feina.
Atentament,
Equip directiu