L’HORT A L’ESCOLA

Tornant de les vacances de Nadal, aquest 2n trimestre hem pogut observar com han crescut els bròquils, les cols i el colrave. També han crescut força els calçots que aviat es podran repartir amb els i les alumnes de Cicle Superior, ja que, el trimestre passat no es van endur res.

També hem pogut observar com les pesoleres i les faveres que han fet unes flors blanques molt maques. Les de les faveres son blanques amb una taca negra.

Finalment hem pogut repartir calçots, bròquils, cols, colraves, fulles de bleda…

Les bledes estant precioses i n’hi ha de verdes, groguenques i vermelloses. Hem sembrat alls i també més ravenets .

No ens hem pogut endur massa cosa perquè som tots els nens i nenes de primària i… l’hort vol el seu temps!

FOTOGRAFIES