I5 – L’ALBA

A la classe d’I5 el Pit-Roig, hem tingut la sort de poder compartir el nostre dia a dia durant dos mesos amb l’Alba, que va escollir la nostra escola per fer les pràctiques de tercer de magisteri.

L’Alba ha jugat amb nosaltres, ens ha llegit molts contes, ens ha ajudat quan ha fet falta i també, ens ha presentat i proposat activitats per començar a conèixer la lletra lligada.

El passat divendres dia 3 de febrer va ser el seu últim dia. La trobarem molt a faltar!

Alba, seràs una gran senyoreta. Molta sort i ens ha agradat molt haver-te conegut.

FOTOGRAFIES