ERASMUS+ PROJECTE DE ROBÒTICA

Com sabeu, l’escola Forn d’Anells participa a un projecte Erasmus+ amb altres escoles d’Itàlia, Bèlgica i Turquia.

El projecte, que porta per nom MORE CODING, MORE ROBOTICS, MORE STUDENTS té com a finalitat millorar el treball sobre el llenguatge de programació i robòtica que duem a terme a l’escola. A més de treballar conjuntament, la setmana del 24 al 28 d’octubre hem rebut la visita de mestres i estudiants de les diferents escoles per conèixer el nostre projecte educatiu i la nostra cultura. Així doncs, hem viscut una setmana molt intensa, plena d’experiències fantàstiques de les quals destaquem les següents activitats:

• Presentació del programa d’activitats a La Sitja.
  • Visita turística a Girona amb guies en llengua anglesa.
  • Tallers de robòtica i programació a l’escola conduïda per mestres de la UdG.
  • Visita a les instal·lacions de la UdG per conèixer l’aplicació de la robòtica subaquàtica i realitzar tallers amb MAKEY MAKEY.
  • Sopar conjunt de famílies acollidores, alumnes i mestres.
  • Jocs i manualitats de Halloween per interactuar entre els alumnes de cicle superior i els alumnes estrangers.
  • Celebració conjunta de la castanyada, amb classe pràctica per aprendre a ballar sardanes.
  • Cloenda amb presentacions de les diferents escoles participants a La Sitja.

Com veieu ha sigut una setmana fantàstica que ens deixa molts records i amb ganes que arribi el proper desplaçament, que serà al febrer a Turquia.

FOTOGRAFIES DE L’EXPERIÈNCIA DE L’ERASMUS