CS – TALLERS D’SCRATCH

L’alumnat de Cicle Superior està relitzant projectes d’Scratch amb molta creativitat i originalitat avançant a nivells més avançats i complexos. Durant aquests mesos estem engegant jocs clàssics com el conegut joc americà The Pong o les Curses de carreres a través de blocs de programació  que dominen (controls, moviments, sensors i variables). A més, treballem de forma interdisciplinar ja que fan servir conceptes matemàtics (coordenades X/Y, nombres enters, percentatges, translacions…) així com lectura i comprensió de les instruccions de programació.

A més, quan acaben els projectes l’alumnat  s’autoavalua per ser conscients del nivell de domini que tenen envers: blocs d’animació, esforç i autonomia de treball, canvis de les seqüències, originalitat…