CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA DE l’ABEAM

Com cada any el nostre centre participarà en el Concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM. Aquest concurs es va iniciar el curs 1999-2000 per celebrar l’Any Mundial de les Matemàtiques i, aquest curs 2022-2023 estem celebrant la 24a edició.

A la nostra escola hi participem des de dos dels set nivells de fotografia, per un costat l’alumnat de Cicle Mitjà i, per altra banda, el de Cicle Superior.

Cada participant ha presentat una fotografia amb contingut matemàtic que ha estat exposada durant uns dies al rebedor de la nostra escola. Després de vacances de Setmana Santa s’ha dut a terme una votació on hi ha participat tots i totes les alumnes i les alumnes de Cicle Mitjà i Superior. La fotografia escollida al nivell de Cicle Mitjà ha estat la d’en Genís Ferran amb el títol “Vista hexagonal” i la de Cicle Superior per Marc Canals titulada “1000 hexàgons formen un rectangle dins un cercle”. Aquestes dues fotografies seleccionades es lliuraran a l’organització del concurs a través de la seva pàgina web. El veredicte del jurat es publicarà el 22 de maig de 2023 al web www.fotografiamatematica.cat. Amb un total de les 13 fotos finalistes d’aquesta edició es farà un calendari matemàtic de l’any 2024. Us desitgem molta sort nois!

FOTOGRAFIES