CM SETMANA DE LA NATURA

Aquest darrer mes de maig els alumnes de Cicle Mitjà hem participat de la Setmana de la Natura com a oients, dintre del programa de les experiències explicades per altres escoles que formen part també de la Xarxa d’Escoles Verdes. També hem assistit a dues conferències, la primera va ser el 24 de maig i tenia per títol “Connectar amb la Natura”, a càrrec de l’ambientòleg Joan Manel Riera. La segona va ser el 31 de maig amb el títol “Què en sabem dels volcans gironins?” a càrrec de Llorenç Planagumà i Adelina Geyer, experts geòlegs del CSIC, que ens van parlar dels volcans de la Garrotxa.

La primera conferència ens va fer adonar de la importància d’escoltar el cant dels ocells per entendre com estan formats els boscos i quina és la natura que ens envolta. Pel que fa a la participació per part de les escoles, nosaltres vam assistir com a oients: el 26 de maig a la de  l’escola la Bòbila de les Preses que ens van explicar els amfibis del riu Gurn, ja que aquest riu els passa molt a prop de l’escola i l’altra experiència va tenir lloc el 27 de maig a càrrec de l’escola Lacustària de Llagostera que ens van explicar com portar a terme un jardí vertical. Aquestes vivències ens van animar perquè el curs 2021-2022 siguem nosaltres els que puguem dur a terme una activitat relacionada amb l’escola verda prou interessant perquè puguem explicar-la a altres escoles.

FOTOGRAFIES DE L’ACTIVITAT