CM A PLATJA D’ARO

Divendres dia 3 de juny, els i les alumnes de Cicle Mitjà, van realitzar la sortida de cloenda de curs al Parc d’Aventura de Platja d’Aro.

Els nens i nenes van gaudir molt i van posar en pràctica les seves habilitats tant físiques com psicològiques per tal d’anar superant obstacles preparats a les altures. Alguns alumnes es van adonar que la por apareix quan menys l’esperes i que amb força de voluntat, confiança i sense rendir-nos, podem seguir endavant superant reptes i, finalment, sentir-nos orgullosos de les nostres fites.

Cada alumne escollia el nivell del repte d’acord amb com de capaços es veien. Alguns van haver de recular, veient que s’havien precipitat, d’altres van escollir reptes cada vegada més dificultosos per anar-se superant a ells mateixos.

Finalment, després de dinar, els i les alumnes van realitzar un concurs on van poder demostrar les habilitats matemàtiques adquirides durant aquest curs.

La sortida ha agradat molt a tot el Cicle i cadascú s’ha emportat un aprenentatge que de ben segur els servirà a nivell personal.

FOTOGRAFIES DE L’ACTIVITAT