CIRCULAR 9: VESTUARI CONCERTS DE NADAL

Benvolgudes famílies,

Amb motiu de la celebració del concert de Nadal els propers dimecres 19 i dijous 20 de desembre i per un millor lluïment de l’espectacle, us demanem que els alumnes vinguin vestits de la manera que es detalla a continuació tant el dimarts 18 al matí, per fer l’assaig general i representació per a la l’escola, com el dimecres 19 i el dijous 20 a la tarda, en la representació oberta a les famílies.

P3: Samarreta/jersei llis de color viu i pantalons foscos (marrons o negres).
P4: Nenes: vestits de colors foscos o apagats. Nens: samarreta o camisa blanca, pantalons foscos o texans i tirants si en tenen.
P5: Vestits de color blau (qui en tingui a més ulleres d’aigua de piscina o de platja i tub).
1r: Samarreta/jersei i pantalons negres o grisos.
2n: Ben mudats amb colors vius.
3r: Nenes: samarreta blanca i pareo (de colors vius i/o estampats). Nens: samarreta blanca i pantalons curts o pirates (si en tenen de colors vius i/o estampats).
4t: Nenes: samarreta/jersei negre i faldilla i mitges negres. Nens: tot negre.
5è: Tres vestuaris: Bandolers (tot negre), Cambrers/es (samarreta blanca i pantalons negres), Ballarines (tot blanc més pareo).
6è: Samarreta/jersei i pantalons negres.

Atentament,

Equip Directiu