CIRCULAR 7: RECOLLIDA DE ROBA I SABATES PER A GLORR FUNDACIÓ

Des de l’Escola participem, un any més, en una nova campanya solidària, la CAMPANYA DE RECOLLIDA DE ROBA USADA I CALÇAT DE GLORR FUNDACIÓ. Distribuirem una bossa per alumne/a i hi podreu dipositar roba usada de tot tipus (de la llar d’infants, de joves, d’adults…) que es pugui reutilitzar, és a dir, que estigui en bon estat.

La recollida de roba serà el proper DIMARTS 4 DE DESEMBRE. Porteu la bossa el mateix dia (o el dia abans), ja que no tenim espai a l’Escola per emmagatzemar-la. Esperem que aquest programa rebi, com sempre, el vostre suport, demostrant un cop més la solidaritat de les famílies de la nostra escola.

Equip Directiu