6è XERRADA INTERNET SEGURA

Dies enrere va venir l’Albert, un mosso d’esquadra de la comissaria de Salt expert en temes sobre internet, ens va fer una xerrada sobre l’ús de les xarxes socials i els perills que poden arribar comportar.

Molts de nosaltres fem ús de xarxes socials, parlem per internet amb amics i amigues, compartim fotos i vídeos, juguem online… Pel que va ser molt interessant escoltar l’Albert parlant sobre possibles perills que ens podem trobar i aspectes molt importants que hem de tenir molt en compte (l’ús de contrasenyes, amb qui compartim fotos i vídeos, privacitat dels nostre comptes, gent amb la que parlem…).

Usar xarxes socials i internet és divertit però alhora és un tema seriós,  sempre ho hem sota el consentiment dels nostres pares i mares.

Gràcies Albert per tots els consells!

Alumnes de 6è