6è – VISITEM L’INSTITUT

El dia 14 de febrer a les 9 del matí, els alumnes de 6è vam anar a fer una petita visita guiada a l’Institut de Vilablareix, juntament amb l’escola d’Aiguaviva. La Laura, la coordinadora pedagògica, ens va rebre a l’exterior i ens va fer una petita introducció. Seguidament, ens vam dividir en dos grups; 6è B va anar amb la Irene i 6è A, juntament amb l’alumnat d’Aiguaviva, amb la Laura i en Miquel, el director de l’institut.

Durant la visita ens van ensenyar les instal·lacions, amb les seves aules, professors… I vam poder veure l’institut en funcionament. També ens van explicar les matèries optatives i les obligatòries, els horaris, les normes i les seves conseqüències.

Va ser una experiència molt interessant perquè vam poder veure com serà el setembre següent. Quins nervis!

Alumnes de 6è

FOTOGRAFIES