6è VÍDEO COMIAT

Finalment ha arribat el darrer dia d’escola i, conseqüentment, et tancament d’una etapa bonica i enriquidora. Una etapa on hem après moltíssimes coses però, sobretot, on hem après un valors  que ens han anat construint com a persona. Avui, 22 de juny, hem fet la nostra graduació. Un acte senzill, però molt bonic i emotiu. Ens han ensenyat un vídeo amb imatges d’una pila de moments que hem viscut durant aquests 9 anys a l’escola. Ens ha agradat moltíssim veure’ns de petits i recordar les mil aventures de tots aquests anys. Finalment, ens han donat una orla a cadascú de nosaltres com a record dels nostres companys i companyes i dels mestres que hem tingut aquest últim curs. Seguidament d’unes paraules de les nostres dues tutores. Unes paraules amb molta estima. Gràcies. Els alumnes de 6è.

VÍDEO COMIAT 6è