6è PROJECTE DE PLÀSTICA GAUDÍ

Aquest segon trimestre els i les alumnes de 6è estem realitzant un projecte sobre Gaudí. Entre d’altres, hem treballat la biografia, les seves obres i les característiques del modernisme. A més, setmanes enrere vam visitar la Sagrada Família.

És per aquest motiu que en sessions de plàstica, en grups cooperatius, estem elaborant una de les seves obres amb materials reciclats i artístics. Per a fer-ho, ens estem fixant molt bé en l’estructura dels seus edificis i en els trets modernistes que les caracteritzen. Quan tinguem tot els edificis recreats, els exposarem al hall de l’escola. Ens està agradant molt realitzar aquest projecte!

Alumnes de 6è