6è – MÀQUINES I FORCES

El passat trimestre, l’alumnat de 6è vam estar involucrats plenament en el món de les màquines i les forces. Vam descobrir que estem envoltats de màquines que ens fan la feina de manera més eficient, amb menys esforç, amb més rapidesa… A vegades les màquines són tan senzilles que ni pensem que ho són, mentre que n’hi ha d’altres de molt complexes, compostes per diferents mecanismes.

Per acabar de consolidar els nostres aprenentatges i com a repte, cadascú va dissenyar i crear la seva pròpia màquina. Hem muntat una petita exposició amb totes elles a l’entrada de l’escola. D’aquesta manera, tots els nens i nenes de les diferents classes poden passar-hi i descobrir els nostres treballs. Hi ha tot tipus de màquines: pous amb politges o torns, palanques, simulacions de motors, plans inclinats…  Esperem que us agradi!

FOTOGRAFIES DE LES MAQUETES