6è DIA DE L’AMISTAT

Una de les coses que tractem dins el pla d’acció tutorial són els dies internacionals. El 14 de febrer es celebra el Dia de l’Amor i de l’Amistat.  Per tant, des de la tutoria, els i les alumnes de 6è vam treballar el concepte d’amistat i el que significa per a nosaltres.

Per començar se’ns va plantejar una pregunta: Per què els amics i amigues són importants? Van sortir reflexions molt interessants que vam poder compartir amb la resta de la classe. Seguidament vam llegir un conte sobre l’amistat i vam  treure conclusions sobre com hem de tractar els demès i cuidar els amics/gues. A continuació vam elaborar uns cartells sobre el valor de l’amistat i com mantenir-la.

Per acabar, vam escriure una carta a un company/a de l’aula. Vam decidir a qui l’escriuríem fent un sorteig. Al llarg del dia podíem escriure més cartes a altres alumnes. Quina emoció quan vam poder obrir els nostres sobres i descobrir les cartes dels altres! Ens va encantar saber què valoren de nosaltres mateixos com amics i amigues.

Alumnes de 6è