5è APADRINAMENT LECTOR AMB P5

Aquest mes s’ha iniciat l’apadrinament lector amb els alumnes de P5 amb l’objectiu de fomentar el gust per la lectura. Tots, tant grans com petits, estaven molt nerviosos per tal de saber qui seria el seu padrí/na, fillol/a.

De moment s’ha fet els agrupaments entre l’alumnat a través d’un joc d’aparellament de personatges de contes (tradicionals i moderns). Ha sigut molt divertit veure com els alumnes de P5 s’esforçaven a buscar el seu padrí/na i com els grans procuraven ser identificats sense donar massa pistes.

Després, tant els padrins com els apadrinats, han omplert un carnet que els compromet a dur a terme aquesta tasca i les diferents activitats que puguin dur a terme a partir d’ara amb il·lusió.

Ja tenen la següent activitat preparada…