4t PROJECTE INTERGENERACIONAL HSS MUTUAM GIRONA

El passat dijous 13 de desembre els alumnes de 4t vam visitar el Centre Sociosanitari MUTUAM com a part del projecte intergeneracional que és ja una tradició a la nostra escola. I és que, després de rebre dues visites de la coral d’aquest centre hospitalari per assajar diferents cançons tradicionals, per fi vam poder visitar-los, conèixer el funcionament del centre i cantar conjuntament en un concert per tots els usuaris.

D’aquest concert en vam poder gaudir tots, grans i petits, creant un ambient festiu i nadalenc compartit entre els usuaris del centre HSS MUTUAM i els alumnes de 4t de l’escola Forn d’Anells i amb un esmorzar conjunt cortesia dels amfitrions.

Moltes gràcies i fins el curs vinent!