4t PROJECTE INTERGENERACIONAL HSS MUTUAM GIRONA

El dijous 12 de desembre els alumnes de 4t de primària, com ja és tradició des de fa una colla d’anys, vam tenir el goig de participar en el projecte que porta a terme l’escola amb el Mútuam de Girona (Hospital Sociosanitari). Projecte sorgit arran del Dia Mundial del Voluntariat. Sota la direcció del professor i director de l’escola, els nens de 4t, juntament amb els avis, concretament els usuaris del centre de dia, fan una cantata junts de temes de Nadal. Tot comença setmanes abans de la cantata quan són els avis que ens visiten a l’escola per començar a posar fil a l’agulla, de quins seran els temes que cantaran conjuntament nens i avis.

Finalment el dia 12 de desembre els alumnes de 4t es van traslladar fins al Mútuam perquè així aquells avis que no disposen de tanta mobilitat o que estan interns al centre, puguin gaudir també del concert. El dia 12 només d’arribar al Mútuam, amb molta atenció, la cuidadora i infermera del centre de dia, després d’una explicació a través de diapositives i d’ensenyar-nos les instal·lacions, ens van obsequiar amb una xocolata. Cap allà les 11 del matí alumnes i avis amb molta il·lusió van cantar junts. Va ser un matí florit d’intercanvi mutu de demostracions d’afecte entre avis i nens.