4t CURSA D’ORIENTACIÓ

Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 4t han treballat diferents aspectes de l’orientació espacial a educació física. Tota aquesta feina ha tingut una cloenda espectacular en forma de jornada compartida amb altres escoles de Girona el passat divendres 22 al Parc del Migdia de Girona. Després d’escoltar atentament les explicacions i normes de la jornada, els alumnes de 4t han treballat en equips mixts (barrejats amb altres escoles de Girona) on a més d’aplicar les destreses adquirides a educació física (havien de trobar diferents fites amagades al Parc del Migdia) havien de superar diferents proves que tenien un factor comú: el treball en equip.

La valoració de la activitat ha sigut molt positiva, ja que a més de viure una gran jornada  lúdica i esportiva hem pogut fer un munt de noves amistats.