3r RODAJOC

El dimarts 26 de març els alumnes  de 3r vam participar en l’activitat el RODAJOC. És la part visible i pràctica d’una proposta multicultural i un punt de trobada i d’unió del treball que fan els centres educatius, els ajuntaments i el Consell Comarcal del Gironès. La filosofia del RODAJOC es basa en utilitzar els espais públics de la ciutat com a lloc de trobada, de joc i d’esbarjo dels nens i nenes d’una zona determinada.

Aquest any es va celebrar a Vilablareix i hi van assistir els alumnes de 3r de Llagostera, Cassà de la Selva, Aiguaviva, Vilablareix, Quart  i Fornells de la Selva. L’activitat està coordinada per tots els Mestres d’educació física de cada centre que hi participa, controlades i dinamitzades pels alumnes de 4t d’ESO del municipi  on es celebra el RODAJOC. Tot i que ens va fer molt de vent, tal com podeu veure a les fotos,  ens ho vam passar molt bé tot jugant.