2n COM SÓC JO?

Hem acabat el segon trimestre i també hem finalitzat l’activitat de tutoria del “Com sóc jo?”

Una activitat que l’alumnat ha dut a terme amb la col·laboració de les seves famílies.

Cada setmana, un infant preparava, a casa, una sèrie de preguntes sobre el que més li agrada. A l’escola, n’era el protagonista realitzant aquestes preguntes que els seus companys/es endevinaven, si realment, el/la coneixien bé.

Agraïm, enormement, la implicació de les famílies en aquesta activitat que ha estat molt motivadora i engrescadora per tots els nens i nenes. Moltíssimes gràcies.