2n ACTIVITATS DIVERSES

L’alumnat de segon va iniciar el curs 2020-21 amb ganes i il·lusió després d’un llarg confinament per la Covid19 i les vacances d’estiu. Però, malgrat les circumstàncies ja hem arribat al final del primer trimestre. Hem realitzat activitats orals, escrites, manualitats, etc, dins l’aula i fora d’ella quan el temps meteorològic ho ha permès.

De les moltes activitats realitzades us passem un recull de fotografies de les següents:

• Racons de llengua, matemàtiques i hort que hem pogut dur a terme gràcies a l’Àngel, el mestre de suport.
  • Dossier de la sortida per l’entorn.
  • La postal escrita i enviada a casa nostra.
  • Festival del cinema en streming des de l’aula.
  • Treballs plàstics relacionats amb la tardor i en diferents tècniques com: estampació amb vegetals (bolets, bròquil… ), amb pasta de paper (mussol).
  • Visita a l’obra de teatre en anglès (Rudolf) a la Sitja.
  • Treballs plàstics nadalencs (detall, postal) i assajos de la cançó “Nadal de colors” i del poema de Nadal.
  • Visita del patge reial a l’escola.
  • Les últimes tardes del primer trimestre hem gaudit, de jocs i activitats com el memory, dòmino, cartes, plastilina, pissarra digital, mandales, construccions…per grups i racons.

A principi de curs, el lema de “Som una pinya”, ens el vam fer nostre com a grup bombolla que som amb molta il·lusió.

Bones festes a tothom!

FOTOS DE LES ACTIVITATS