PRIMER PREMI CONCURS DIBUIX BANC DELS ALIMENTS

Com cada any l’escola ha participat al concurs de dibuix organitzat per la Fundació Banc dels Aliments de les comarques de Girona i la Cátedra Bancos de Alimentos de la Universidad Politécnica de Madrid i que porta com a lema “Contra la fam i el malbaratament dels aliments”.

El divendres 1 de març es va fer entrega dels diplomes i premis d’aquest concurs. En Joel Moner, alumne de 5è, va ser el guanyador de la nostra escola i el seu dibuix va ser seleccionat per participar en el concurs que la Cátedra Bancos de Alimentos de la Universidad Politécnica de Madrid promou en tot l’Estat.

Enllaç als dibuixos guanyadors

Enllaç a la notícia