1r CARTA AL PATGE REIAL

El passat 17 de desembre, per la tarda, va arribar a l’escola el patge reial a recollir les cartes de totes les nenes i els nens de l’escola. Nosaltres els de primer ens van passar a buscar altres alumnes de 6è que tot cantant la cançó dels tres reis ens dirigirem cap al gimnàs de l’escola. Allà li van recitar, al patge reial, el poema de Nadal  que molt bé ens havíem après i ens va repartir caramels. També ens va regalar uns paquets que vam obrir al tornar a la nostra aula. Ens va fer molta il·lusió descobrir que ens havia portat pels alumnes de primer.