ÚLTIM DIA D’ESCOLA

L’últim dia d’escola ha arribat, i, amb el permís de la COVID, aquest any hem pogut gaudir de nou de la festa de l’aigua.

Tot i que el que més ens agrada és poder anar tots junts a la Sitja i acomiadar com cal als de 6è i donar la benvinguda a primària als de P5, aquest any ho hem fet en format digital veient, a cada classe, uns vídeos ben originals de cada curs, tot això precedit pel discurs de comiat del curs a càrrec d’en Ferran.

Després hem esmorzat i ens hem preparat per gaudir de l’esperada ruixada, aquest any amb novetats: Educació Infantil i Cicle Inicial s’han quedat al pati de l’escola i els de Cicle Mitjà i Superior hem anat al Camp de Futbol, on ens han engegat els aspersors per gentilesa de l’Ajuntament.

Després d’això, vam posar la cirereta a la festa menjant-nos un bon gelat!

Bon Estiu!!!

FOTOGRAFIES DE LA PROMOCIÓ DE P5