SANT JORDI 2019

Enguany la Diada de Sant Jordi ha estat molt especial, ja que hem pogut gaudir d’un dia ple d’activitats amb una tarda de cloenda acompanyats de tots vosaltres!

Els nens i nenes d’infantil hem encetat el matí amb la nostra tradicional IX Fira de Contes. Aquest any el temps no hi acompanyava, però tot i això no ens l’hem volgut perdre. Hem muntat les paradetes al hall de l’escola i hem passat una molt bona estona compartint històries amb els nostres companys i companyes de cicle i amb les mestres. I és que no hi ha res millor que endinsar-se en les aventures d’un bon conte!

Després de l’esmorzar i de l’esbarjo, hem pogut gaudir d’una gran sorpresa per part d’alguns pares i mares del cicle, que ens han representat la llegenda de Sant Jordi al gimnàs de l’escola. Quina estona més divertida hem passat al vostre costat! Us donem les gràcies per animar-vos a participar d’aquesta iniciativa, per organitzar-vos, per preparar aquest decorat i aquest drac tan fantàstics, per fer-nos riure, per deixar-nos bocabadats,… Milions de gràcies a aquest fantàstic equip que heu format! Esperem que vosaltres també hàgiu gaudit d’aquesta aventura!

Els nens i nenes de Primària, per altra banda, hem començat el matí amb els ja també tradicionals Jocs Florals, en què hem participat tots i totes. Acompanyats dels mestres i d’un magnífic jurat (format per mares i mestres voluntaris, la presidenta de l’AMPA i la regidora d’Ensenyament com a representant de l’Ajuntament), hem passat una bona estona tot gaudint de la lectura dels escrits premiats. Aquest any els poemes giraven entorn a la temàtica “Els avis i la vellesa”. Felicitem a tots els participants, ja que han fet unes produccions molt boniques i treballades! Ah, i com bé sabeu, hem aprofitat aquests poemes per a participar de l’activitat “Estenem poesia” i així anar més enllà de l’escola i que els nostres escrits arribin a les llars dels veïns i veïnes del poble! A més a més, els guanyadors i els accèssits s’han enviat als Jocs Florals Escolars de Catalunya 2019!

Després del pati els i les alumnes de Primària hem fet la XII Fira de l’Intercanvi de llibres, per tal de poder gaudir de noves històries i aventures des de casa amb el conte d’un company o companya.

Com a cloenda d’aquesta diada a l’escola, hem gaudit tots plegats d’una tarda acompanyats de les famílies. Hem passat una molt bona estona participant d’una Fira de Sant Jordi amb paradetes d’allò més divertides: maquillatge, confecció d’una corona, circuit de cavallers i cavalleres i elaboració d’un punt de llibre. Tot seguit els nens i nenes de 6è ens han regalat una fantàstica i peculiar representació de la llegenda, amb un final com cal. I ja per acabar, un fi de festa ben dolç, amb el pa amb xocolata amb què ha obsequiat l’AMPA a tots els alumnes de l’escola!

Estenem poesia

Fira del conte a EI