SANT JORDI 2018

EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem gaudit d’una diada de Sant Jordi molt especial i divertida.

Divendres 19 d’abril al matí vam fer tallers intercicles  per elaborar un punt de llibre “xulíssim”. Ens va agradar molt compartir una estona amb els nens i nenes de les altres aules!

Dilluns 23 al matí hem gaudit de la VIII Fira del conte amb els companys i companyes i les mestres. Ha estat una estona genial, compartint històries, llegint , mirant i remirant els contes que havíem portat de casa.

Després del pati, al gimnàs ens hi esperava una gran sorpresa! Uns pares i mares molt trempats ens han representat la llegenda de Sant Jordi. Ha estat divertidíssim! Una llegenda especial amb un final diferent. Moltes gràcies als actors i actrius, esperem que hàgiu gaudit d’aquesta estona amb nosaltres!

I a la tarda, cap a la festa de presentació del conte que hem fet entre tots i totes. Una vetllada molt bonica, compartida amb les nostres famílies, mestres i companys d’escola.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

A l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi amb diferents activitats i tallers durant tot el dia. A primera hora del matí els nens i nenes de primer han mirat la llegenda de Sant Jordi de “Les tres bessones” i han fet l’auca. Els de segon també han fet l’auca d’aquesta història tan nostra. Els nens i nenes de Cicle Mitjà han fet quatre tallers: taller de roses, confeccionar un punt de llibre amb el drac, confecció de titelles amb representació de teatre i l’escut de les emocions (educació emocional). Els alumnes de cinquè han fet un taller de clauers . I els de sisè han anat a vendre roses fora de l’escola.

Després d’esmorzar i de sortir al pati hem fet la XII Fira de l’intercanvi de llibres, una estona de relax per fullejar i triar el llibre que més gràcia ens ha fet.

A la tarda hem fet la presentació del llibre “Un Fornells de conte” que entre tots els alumnes de l’escola hem escrit i dibuixat. Han vingut diferent personalitats, l’alcalde, la regidora d’ensenyament, l’inspector, la presidenta i el vicepresident de l’AMPA i moltes famílies a participar de l’acte. Tots els alumnes hem representat un petit diàleg del llibre que cada curs ha escrit i per acabar hem ballat tots junts al ritme de “La lluna a l’aigua” de Txarango. A tots i a totes ens han aplaudit molt perquè és un treball que hem fet entre tots i els mestres ens hi han ajudat. Moltes gràcies a tothom! Feliç diada de Sant Jordi!

FIRA DEL CONTE EI

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE