PROJECTE INTERGENERACIONAL HSS MUTUAM – ESCOLA

Com cada any i per aquestes dates, concretament el dia 13 de desembre, els nens i nenes de 4t ens hem desplaçat fins al centre HSS MUTUAM de Girona per tal d’oferir a la gent resident al mateix, el nostre concert de Nadal acompanyats en tot moment pel cor d’avis del citat centre dins el projecte Intergeneracional que ja fa anys que fem conjuntament.

Ens acompanyava el Sr. Carles Bernús que tocava el piano, al qual li volem agrair, un any més, tota la feina que fa. Ja ens esperaven il·lusionats. Els hi agrada veure aquest tragit de nens/es voltant pel centre. Ens han fet passar a una sala on ens han explicat els serveis que ofereixen mitjançant una presentació digital. Més tard hem baixat a la sala gran i hem cantat les nostres nadales assajades a l’escola.

Una vegada s’ha acabat el concert hem fet una petita passejada per les instal·lacions i hem acabat la visita amb un refrigeri d’allò més bo. De tornada a l’escola estàvem contents d’haver contribuït a fer feliços per una estona a una gent que es mereix tot el nostre respecte.