SEGUIMENT DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Educació Infantil de segon cicle i educació primària 2021/2022. Alumnes preinscrits al centre 07/06/2021:

ENLLAÇ AL LLISTAT 1   ENLLAÇ AL LLISTAT 2

Educació Infantil de segon cicle i educació primària 2021/2022. Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021:

ENLLAÇ AL LLISTAT

Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària 2021/2022. Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/05/2021:

ENLLAÇ LA LLISTAT

Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat a educació infantil (segon cicle) i primària a 05/05/21:

ENLLAÇ AL NÚMERO

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021:

ENLLAÇ AL LLISTAT

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/2021:

ENLLAÇ AL LLISTAT

A continuació hi ha dos enllaços on podreu seguir la sol·licitud i també veure les dades del barem provisional:

FES EL SEGUIMENT DE LA TEVA SOL·LICITUD D’EDUCACIÓ INFANTIL

FES EL SEGUIMENT DE LA TEVA SOL·LICITUD D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

S’acosten les dates de preinscripció a les Escoles d’Educació Infantil i Primària que enguany seran del 15 de març al 24 de març.

Per poder parlar de la preinscripció, el nostre projecte pedagògic, l’organització del centre, les activitats organitzades per l’AMPA i de qualsevol tema que sigui del vostre interès us convidem a trobar-nos, el proper dilluns 8 de març a les 21h del vespre.

Per tal de poder-vos convidar a la reunió telemàtica i recollir les vostres preguntes cal que ompliu abans un petit formulari:

Us hi esperem!

A continuació et guiem pas a pas durant tot el procés de preinscripció, perquè entenguis com funciona el sistema d’assignació de plaça als infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització en un centre educatiu determinat. De manera general, per a aquest any, són els nens i nenes que fan els 3 anys durant el 2021

Pot ser que alguna família amb infants de 6 a 12 anys vulgueu canviar de centre educatiu per diversos motius: trasllat del domicili, mobilitat forçosa de la família per qüestions laborals, o bé per la voluntat d’escolaritzar el vostre fill o filla en escoles amb un projecte educatiu més proper als valors familiars. En aquests casos, hauràs de seguir els mateixos passos de preinscripció que els infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització.

Documents i presentacions d’interès: