P5 AL NOSTRE RITME!

Som els nens i nenes de P5 i ens agrada molt ballar, seguir el ritme i escoltar música. També fem ritmes amb els instruments de percussió i anem descobrint com s’han de tocar, com els hem d’agafar, com no ho hem de fer i la nostra posició. Els instruments els hem de cuidar, tenen la seva veu i demanen ser escoltats. Ja sabem acompanyar cançons amb el nostre instrument preferit i quan toquem junts sona molt bé. També ens agrada escoltar quan toquen els companys. Els instruments estan fets de diferents materials i ja els sabem classificar. N’hem tocat de diferents fent el camí dels instruments. Com ens hem sentit? Ens ho hem passat “bomba”, “xupi”, “super”, “super super”, “pipa”…!