P3 TREBALLEM ELS SENTITS

Durant els mesos de febrer, març i abril hem estat treballant els cinc sentits.

Vam començar pels nostres respectius sentits, a P3A vam fer l’OÏDA i a P3B la VISTA. Llavors, vam canviar a la inversa i vam seguir treballant el TACTE, l’OLFACTE i el GUST.

Les activitats de la vista les hem realitzat sortint al pati o a l’aula de psicomotricitat  i observant a través d’un paper amb un forat, amb lupes i confeccionant uns binocles. També hem jugat a la gallineta cega.

Les activitats de l’oïda han consistit en escoltar varies músiques i ballar al ritme d’aquestes, tot treballant el so/silenci. Hem utilitzat instruments de percussió com ara la caixa xinesa, els palets i el triangle per treballar el fort/fluix. També, ens hem gravat amb la gravadora i ens hem escoltat a nosaltres mateixos.

Les activitats de l’olfacte han permès que descobríssim noves olors provinents de diferents espècies com ara el cafè, el cacau, el curri i el pimentó vermell tot pintant amb aquestes. També, hem olorat pebre, ceba, colònia, xocolata i taronja. A més, ens hem pintat la cara amb cacau en pols, ha estat molt divertit.

Les activitats del tacte han estat les de tocar diversos objectes amagats dins d’una bossa i endevinar-los. A més, ens hem tapat els ulls i hem jugat a la gallineta cega i ens hem fet un massatge amb plomes.

Finalment, a l’activitat del gust hem descobert els sabors de dolç, salat, àcid i amarg tot provant la llima, la mel, el pernil salat, la xocolata amarga i el gingebre.

FOTOS ACTIVITAT GUST

FOTOS ACTIVITAT OÏDA