SANT JORDI 2022

Els passats 21 i 22 d’abril vam celebrar el Sant Jordi a l’escola. Un munt d’activitats culturals i lúdiques varen omplir les aules i vam poder gaudir de nou, després dels anys de pandèmia, d’una Fira tots plegats, grans i petits, al pati de l’escola. Quina il·lusió tan reconfortant la de tornar a veure els nens i nenes de tots els cursos compartint els tallers, tot ajudant-se els uns als altres.

Tot seguit farem un breu repàs de les activitats que vam portar a terme, acompanyades de fotografies que reflecteixen els bons moments que vam passar:

• REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI PER PART D’ALGUNES FAMÍLIES D’INFANTIL. Dijous  a la tarda el gimnàs de l’escola es va omplir de somriures i d’il·lusió, amb la representació de la llegenda de Sant Jordi per part d’algunes de les famílies d’infantil. Va ser una estona molt divertida, que vam gaudir petits i grans. Des d’aquí volem donar les gràcies als pares i les mares que ho vau fer possible.
  • FIRA D’INTERCANVI DE LLIBRES A PRIMÀRIA Com és ja tradició a la nostra escola, el dijous a la tarda vam celebrar la Fira d’Intercanvi de llibres, en què els i les alumnes de Primària van recomanar el seu llibre a la resta de companys del curs, per tal que tothom pogués escollir la seva lectura dels propers 15 dies. Una tarda literària com cap altre!
  • FIRA DE TALLERS DE SANT JORDI A L’ESCOLA El matí del divendres 22 d’abril va ser fantàstic per tots i totes, ja que vam poder recuperar una Fira tots plegats al pati de l’escola. Quin gaudi veure els nens i nenes de diferents edats compartint tallers i ajudant-se els uns als altres! Va ser una Fira amb diferents parades d’activitats, dinamitzades pels i les alumnes de sisè. Vam fer corones, punts de llibre, taller de maquillatge, roses, taller de disfresses, un ball medieval, jocs de punteria,… Moltes gràcies nens i nenes de 6è! I gràcies també als i les alumnes de 5è, que van ajudar als més petits de l’escola.
  • JOCS FLORALS Aquest concurs literari va essent també una de les tradicions que va arrelant a l’escola. Aquest any els alumnes de primària han fet cal·ligrames i un conte a Cicle Inicial i poemes i prosa als Cicles Mitjà i Superior. El jurat, com sempre, va estar format per pares, mares i mestres voluntaris i un membre representatiu de l’Ajuntament de Fornells. Enhorabona a tots els nens i nenes per les seves produccions!
  • FIRA DE CONTES A INFANTIL Com també és ja tradicional, els nens i nenes d’infantil van poder gaudir de la Fira de llibres, tot compartint els seus contes en una tarda molt amena i divertida!